سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه لیبل ژله ای

دستگاه لیبل ژله ای

یکی از مهم ترین بخش های شرکت های ارائه دهنده ی لیبل ژله ای، دستگاه لیبل ژله ای می باشد. لیبل ژله ای که از جنس نرم و انعطاف پذیری  که بعداز  طراحی  لیبل روی پی وی سی چاپ می شود  و یا لیبل های متالی  و کریستالی چاپ می شود. که این کار توسط دستگاه لیبل ژله ای انجام می شود. بعد از چاپ با دستگاه برش اضافه آن را در می آوردند.  لیبل یک دست آمادگی تحویل و یا چسباندن روی محصول  را دارد.

دستگاه لیبل ژله ای حتما باید بعد کار تمیز گردد و اماده کار بعدی باشد. این کار توسط متصدی دستگاه انجام می شود چون باید به طور تخصصی این کار انجام شود  و دستگاه بعد از مدت معین حتما باید تکنسین مجاز ان را بازدید کند تا عیوب دستگاه را مشخص کند. دستگاه لیبل ژله ای می تواند شکل لیبل ها را تغییر داد به عنوان مثال دایره ای لوزی مستطیل و بیضی چاپ کند. این دستگاه ها قابلیت زدن  چند نوع لیبل را شامل می شود.

دستگاه لیبل ژله ایسایز تولیدی لیبل توسط دستگاه لیبل ژله ای

اندازه  سایزه لیبل  ژله ای  5/0 سانت در 1 سانت است.

حداکثر  سایز  تولید لیبل  ژله لی 20 سانت در 28 سانت می باشد.  اگر در صورتی که  لیبل دایره باشد تا 26 سانت  هم می تواند باشد که بستگی به دستگاه لیبل ژله ای دارد.

قیمت خرید دستگاه لیبل ژله ای متفاوت است و بستگی به کار کرد آن دارد که متناسب با کار  ان خریداری می باشد. دستگاه های جدید کاتر هم همراهش است که توسط رایانه ای که به ان وصل است دوربری کرد و لیبل یک دست را تحویل می دهد. رنگ لیبل ها اول به کیفیت رنگی که داخل دستگاه تزریق می کنیم بستگی دارد. در قسمت دوم خود دستگاه است که باعث کیفیت رنگ می شود  ور در آخر همه ماده شفافی که  روی آن ریخت می شود است که باعث انعطاف پذیری  ان می شود و باعث درخشندگی لیبل هم می شود.

لیبل ژله ای چیست؟

لیبل ژله ای های مختلف

وقت سفارت کانادا 

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت یونان