سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیبل ژله ای چیست؟

لیبل ژله ای چیست؟

لیبل ژله ای چیست؟ لیبل ژله ای یک ابزار ارزیابی و اطلاع رسانی محبوب و خلاقانه است.لیبل ها در انواع(لبیل ژله ای،شیشه ای،کریستالی)وجود دارد.

لیبل های ژله ای لیبل هایی هستند که بصورت تمام رنگی چاپ میشوند و روی آن یک لایه ی ژله ای به ضخامت حدودا 2-3 میلی متر کشیده میشود و طرح را بسیار زیباتر به نمایش میگذارد.

این لیبل ها  درهر شکلی اعم از دایره ، بیضی، مربع و قالب های مختلف طبق سفارش مشتری ساخته میشود. لازم به ذکر است قبل از سفارش لیبل های ژله ای خود باید اطلاعاتی راجع به کالائی که قرار است برچسب روی ان الصاق شود به کارشناس مربوطه داده شود تا مناسب ترین لیبل از لحاظ مقاومت شرایط محیطی و چسبندگی انتخاب گردد.

لیبل ژله ای (مارک کریستالی)بدلیل برچسب دار بودن هزینه ی نصب در مراحل تولید را بدنبال ندارند.از دلایلی که امروزه لیبل ژله ای بیشترین درخواست را دارد مقاومت در برابر حرارت، رطوبت، ضربه، چربیها، اشعه ماوراء بنفش است که باعث تغییر رنگ و شکل آن نمیشود و همچنین بدلیل انعطاف پذیری،قابلیت چسباندن در محل های مسطح و غیر مسطح میباشد.

جنس لیبل ژله ای:

جنس لیبل ژله ای از همان لیبل پی وی سی می باشد و روی لیبل لایه ای از یووی می ریزند که حالت برجسته دارد در مورد لیبل شیشه ای نیز باید گفت که بیشترین مصرف این نوع لیبل در بخش خودرو و روی شیشه خودرو می باشد. از پرکاربردترین مدل این لیبل می توان به مدل چاپ معکوس که از داخل شیشه چسبانده و از بیرون خوانده می شود اشاره کرد مثل لیبل عوارض خودرو ،لازم به ذکر است که این نوع لیبل، بی رنگ و شفاف بوده و از هر دو طرف نوشته ها مشخص می شود.

از بارزترین نمونه های لیبل ژله ای میتوان به استفاده از آن روی یخچال های خانگی، پکیج ها، آبرمگن های دیواری ،پنجره ها ،کامپیوتر و چاپگرها نام برد. باید گفت که روند و نحوه ی تولید و چاپ این نوع لیبل ها تفاوتی با لیبل های کاغذی ندارد تنها بعد از چاپ شدن لیبل ها و برش خوردن ،مرحله تزریق رزین انجام می شود.

لیبل ژله ای های مختلف

لیبل های ژله ای

قیمت لیبل ژله ای

استیکر ژله ای

لیبل ژله ی

چاپ لیبل ژله ای

آسمان مجازی

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا