سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استیکر لیبل پشت چسب دار

استیکر لیبل پشت چسب دار

امروزه برای فروش و بازاریابی محصول و همچنین اطلاعات محصولی که در اختیار مشتری قرار می دهیم نیاز به استیکر لیبل پشت چسب دار با طراحی های منحصر به فرد می باشیم. استیکر لیبل پشت چسب دار در طرح های متفاوت و زیبا می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد که از جمله ان میتوان بر روی دیوارها، شیشه های اتوبوس، نمایشگاه ها، شیشه های مغازه، و … استفاده کرد.

جنس استیکر از لایه نازک پی وی سی تشکیل شده است که در قسمت پشت آن چسب ایجاد شده برای چسباندن استیکر بر روی قسمت های مورد نظر و همچنین جایگزین ارزان قیمتی برای کاغذ دیواری به حساب می آید.

استیکر لیبل پشت چسب دارتقسیم بندی استیکرها

استیکرهای پشت چسب دار به دو نوع تقسیم بندی می شوند 1- شیشه ای 2- شیری

استیکر شیشه ای: استیکرهای شیشه ای مانند شیشه از دو طرف قابل دیدن می باشد و کاربرد های خاصی دارند.

استیکر شیری: زمینه این استیکرها به رنگ سفیده می باشد و قسمت دیگر آن ها چسبنده است.این نوع استیکرها از محبوبیت بالایی بر خوردارند. از استیکرهای شیری میتوان در محیط های مختلف مانند،چاپ و تبلیغات روی درب منازل و فروشگاه ها،  کف فروشگاه ها و مغازه ها، نصب روی شیشه سوپر مارکت ها،نصب بر روی انواع ماشین های پخش محصولات،نصب بر روی قطار ها و اتوبوس ها،چاپ و تبلیغات روی دیوارهای رنگ شده، نصب بر روی شیشه های تاکسی، نصب بر روی واگن های مترو و به طور کلی محل هایی که سطح صاف و سیقلی دارند میتوان استفاده کرد.

مزیت های استیکر پشت چسب دار

  • استیکرها قابل شستشو می باشند و میتوان هر مرحله تمیز کرد
  • با کمترین هزینه قابل تهیه می باشند.
  • در طرح های متنوع و بسیار زیبا در بازار موجود می باشد.
  • امکان نصب بر روی انواع محیط ها ی صاف را دارند مانند درب اتاق، کمد،پلاستیک،گچ،شیشه،سطوح رنگی روغنی ویا روی یخچال، شیشه های خودرو، کف نمایشگاه و…

چاپ استیکر پشت چسب دار

 

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا