سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استیکر پشت چسب دار

استیکر پشت چسب دار

چاپ استیکر پشت چسب دار برای جذب مشتری با طراحی منحصر بفرد و در طرح ها و رنگهای مختلف در بازار وجود دارد که می تواند در زمینه فروش و بازاریابی نقش خوبی را ایفا کند همچنین میتواند اطلاعات محصولی را در اختیار مشتری بگذارد.

استیکر پشت چسب دار در طرح های زیبا  می تواند در فضاهای  مختلف مانند روی دیوار ها یا بر روی اتوبوس،نمایشگاه ها،خودروها و… می باشد  جنس استیکر از لایه نازک پی وی سی تشکیل شده است که در پشت آن چسب تعبیه شده برای چسباندن استیکر بر روی محیط مورد نظر و همچنین جایگزین ارزان قیمتی برای کاغذ دیواری به حساب می آید.

تقسیم بندی استیکرها:

شیشه ای،شیری

شیشه ای:استیکرهای شیشه ای همانند شیشه از دو قابل مشاهده بوده و مصارف خاصی دارند.

استیکر پشت چسب دار

شیری:زمینه این استیکرها سفیده می باشد و پشت آن ها چسبنده،استیکرهای شیری از محبوبیت بالایی بر خوردارند این استیکرها بهترین و بیشترین کاربرد دارند و میتوان در محیط های مختلف مانند،چاپ و تبلیغات  روی درب و کف فروشگاه ها و مغازه ها وحتی پاساژها،چاپ و تبلیغاتروی درب و کف فروشگاه ها،چاپ روی شیشه سوپر مارکت ها،چاپ و تبلیغات بر روی انواع ماشین های پخش محصولات،چاپ و تبلیغات بر روی قطار ها و اتوبوس ها،چاپ و تبلیغات روی دیوارهای رنگ شده  و به طور کلی محل هایی که سطح صاف و سیقلی دارند میتوان استفاده کرد.

مزایای استیکر پشت چسب دار:

استیکرها قابلیت شستشو دارند و میتوان دوره ای  تمیز کرد.

استیکرها دکوراسیونی بسیار زیبا در انواع محیط ها و طرح های جذاب دارند که میتوان با پرداخت هزینه کمتر بهترین دکوراسیون را ایجاد کرد.

این استیکرها امکان نصب بر روی انواع محیط ها مانند سطوحی از جنس آینه ،درب اتاق، کمد،پلاستیک،گچ،شیشه،سطوح رنگی روغنی ویا روی یخچال و…

دسته بندی استیکر پشت چسب دار از لحاظ موارد استفاده

استیکر تزئینی:

استیکرهای تزینی: این استیکرها در طرح های متنوع و زیبایی خاص طراحی می گردند و کاربرد شان اکثرا در اداره جات و یا منازل می باشد و بیشتر جنبه تزئینی دارند.

استیکر تبلیغاتی: این نوع استیکر را می توان در مورد تمام محصولاتی که نیاز به تبلیغات دارند مورد استفاده قرار داد و بیشتر برای شرکتهای خدماتی و یا کارخانه های جهت معرفی محصولات و تبلیغ بکار می رود. و رایج ترین این استیکرها،استیکرهای مورد استفاده بر روی درب یا کف فروشگاه ها مشاهده می کنید در این دسته قرار دارند.

آسمان مجازی

 

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت