سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استیکر پشت چسب دار چیست؟

استیکر پشت چسب دار

چاپ لیبل محصول،چاپ برچسب تبلیغاتی با حداقل سایز 1×2سانتی متر و حداکثر سایز 50×70سانتی متر با اشکال اختصاصی و با پوشش های سلفون قابل چاپ و تولید میباشد.uv.

لیبل ها کاغذ هایی هستند که پشت انها یک لایه چسب دارد و برای استفاده اسانتر روی ان یک لایه کاغذ قرار میگیرد،در هنگام استفاده هم لایه پشتی کنده میشود وشما میتوانید لیبل پشت چسب دار را بر روی هر سطحی که مایل هستید بچسبانید.چاپ استیکر پشت چسب دار در  صنایع بیشماری بکار میرود ولی عمده ترین استفاده آن در صنعت تبلیغات تجاری میباشد.

نوعی از استیکر ها هم برای تزئین فضای داخل خانه یا محل کار استفاده میشود.چاپ لیبل ها بصورت شیت و صفحه ای با دستگاه چاپ لیبل افست صورت میگیرد و سپس در اندازه دلخواه شما بهش داده میشود .شما میتوانید طرح تبلیغاتی ،مشخصات،لوگو،معرفی محصول و…خود را متناسب با اندازه مورد نیازتان تهیه کنید و سفارش چاپ لیبل خود را ثبت کنید.

استیکر پشت چسب دار

انواع استیکر پشت چسب دار

استیکر های پشت چسب دار انواع مختلفی دارند که در اینجا شما را با برخی از آنها اشنا میکنیم:1-استیکر شیشه ای:نصب بر روی شیشه ها یا جاهایی که میخواهند رنگ پشت زمینه دیده شود.2-استیکر زمینه سفید:برای چاپ روی ماشین های پخش یا چاپ اتوبوس و اسکانیا از ان استفاده میشود.3-استیکر رنگی(استیکر روز رنگ):در رنگ بندی های مختلف که بسته با جنس آن و شرکت یا کشور تولید کننده از3سال تا7سال دوام رنگی دارد.

4-استیکر شبرنگی:بعد از چاپ و نصب بر روی ماشین بصورت شبرنگ در تاریکی بازتاب نور دارد و نوع دیگر ان قابلیت چاپ ندارد و بصورت لانه زنبوری جهت تابلوی راهنمایی و رانندگی و همچنین پشت کامیونها کاربرد دارد.در نظر داشته باشید که استیکر ها با دستگاه های مختلفی چاپ میشوند و هر دستگاهی بسته به نوع جوهری که استفاده میکند ماندگاری متفاوتی دارد.

آسمان مجازی

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت ایتالیا