سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استیکرهای پشت چسب دار

استیکرهای پشت چسب دار

استیکرهای پشت چسب دار یا همان لیبل ها به منظور تبلیغات و زیبایی مورد ایتفاده قرار می گیرند.

در بازار دنیای امروز رقابت و چگونه رقابت کردن امر بسیار مهمی است. به این معنا که همان قدر که شما به محصول و خدمات خود وچگونگی کیفیت و کمیت آن فکر می کنید  وبرای آن یک برنامه ریزی هدفمند دارید تا خروجی خوبی داشته باشید. به همان میزان هم باید به مقوله ای به نام رقابت اهمیت دهید.چون شما تنها ارائه دهنده خدمات و تولید کننده محصول در بازار نیستید.

به موجب همین امر افراد و شرکت های تبلیغاتی زیادی هستند که امر تبلیغات را برعهده گرفته اند.حال هر کدام ابزار های مخصوص به خود را دارند.که یکی از آن ها استیکرهای پشت چسب دار می باشد.

استیکر پشت چسب دار بر روی ورقه های پی وی سی که لایه های بسیار نازکی هستند در رنگ ها و طرح های مختلف طراحی می شوند.

استیکرهای پشت چسب دار

مزایای استیکرهای پشت چسب دار:

  • قابل شستشو بودن
  • انعطاف پذیری استیکر پشت چسب دار برای پیاده سازی طرح ها در طیف رنگی گسترده
  • نصب آسان و عدم محدودیت نصب:به عبارتی دیگر استیکرهای پشت چسب دار را می توان روی دیوار گچی منازل گرفته تا شیشه خودرو ، فروشگاه ها، دیوارهای عمومی نصب کرد.در واقع سطح زیرین می تواند گچ ، پلاستیک و شیشه باشد. و این مزیت مهمی محسوب می شود.
  • کم هزینه و مقرون به صرفه بودن

استیکرهای پشت چسب دار صرفا به منظور تبلغات طراحی و تولید نمی شوند.

انواع استیکرهای پشت چسب دار:

شاید تا کنون برای شما پیش آمده که بخواهید فضای داخلی اتاق کودک خود را تغییراتی دهید.یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها همین استیکر پشت چسب دار تزئینی است. شما به راحتی می توانید با توجه به سن و سال کودک خود و علایق او از رنگ و طرح های مختلف این استیکرها استفاده کنید و برای او فضایی متفاوت بسازید. این تنها یکی از مثال های استفاده از استیکرهای تزیینی است.

وقت سفارت کانادا

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت یونان