سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیبل ژله ای

لیبل ژله ای

می توان گفت لیبل ژله ای تا به امروز تنها لیبلی هست که توانسته است نیاز اکثر مصرف کننده گان را برطرف کند و در واقع مصرف کننده از این محصول راضی باشد.

امروزه مصرف کننده ها به دلیل نظم بخشی آسان توسط لیبل ها و همچنین قابلیت پیدا کردن آسان محصولاتی که لیبل دارند به استفاده از این محصول در هر شرایطی روی آورده اند از انجایی که لیبل های اولیه یا همان کاغذی دارای محدودیت ها و کمبود هایی بود تا بتواند نیاز کامل مصرف کننده را برظرف کند تولید کننده گان و طراحان لیبل تلاش کردند تا با تنوع بخشیدن و کاربردی کردن لیبل ها در هر شرایطی مثلا ضد آب کردن و جلوگیری از خراش افتادن بر روی محصول لیبل کامل تر را طراحی کنند.

نوع جدیدی از لیبل که امروز کاربرد زیادی پیدا کرده و توانسته جذب مشتری کند لیبل ژله ای می باشد چون دارای مزیت های بخصوصی می باشد که از جمله آن می توان به جلوگیری از نفوظ آب به داخل کالا،مقاوم در برابر ساییدگی و همچنین در برابر ضربه نیز مستحکم می باشد و یکی دیگر از خواص مورد توجه را می توان انعطاف پذیری این لیبل نام برد.

بخاطر مزیت های لیبل ژله ای،می توان این لیبل را برای کالاهایی که در معرض سایش یا ضربه و یا در موارد که نیاز به انعطاف دارند کاربرد زیادی دارد از این رو اکثر تولید کنندگان به این لیبل رو آورده اند و طرفداران زیادی در بین تولیدکنندگان پیدا کرده است.

لیبل ژله ای

ساخت لیبل ژله ای:

نحوه تولید و ساخت لیبل ژله ای تفاوت آنچنانی با لیبیل کاغذی ندارد در لیبل ژله ای بعد از آنکه طرح لیبل بوسیله دستگاه پرینتر بر روی کاغذ لیبل چاپ شد و در اندازه مورد نظر برش خورد ماده ای بنام رزین بر روی لیبل مورد نظر تزریق می شود ولی در لیبل کاغذی مرحله آخر و ا همان تزریق رزین انجام نمی شود در نتیجه لیبل زله ای را بدون محدودیت میتوان در اندازه های مختلف تهیه کرد.

لیبل به صورت کلی در مدل های لیبل کاغذی،لیبل نوار تایوک،لیبل واشر یا دایره ای ،لیبل ویود،لیبل متال است که لیبل ژله ای را میتوان کامل شده لیبل کاغذی نامید.

لیبل ژله ای همانگونه که از اسمش پیداست حالتی شبیه ژله دارد البته رزین در ابتدا بصورت مایع بر روی لیبل کاغذی تزریق می شود و سپس تشکیل ژله بر روی آن انجام می شود یکی از ابزار ها خلاقانه و محبوب در حوه بازاریابی و اطلاع رسانی لیبل ژله ای و شیشه ای می باشد.

موارد مصرف لیبل های ژله ای:

یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیبل ژله ای در بین تولید کننده گان برند سازی می باشد که تولیدکنندگان کالا میتوانند بر روی محصولات خود انجام دهند می توان گفت لیبل ژله ای در همه حوزه ها کاربرد دارد که می توان در بخش مواد غذایی: شامل لیبل های ژله ای و شیشه ای محصولات غذایی مورد استفاده بر روی قوطی های شیشه ای وظروف مواد غذایی،بطری،گالن پلاستیکی

لیبل ژله ای و شیشه ای دارویی و بهداشتی: لیبل های پزشکی، دارویی،و بهداشتی مانند مایع ظرفشویی و…

لیبل های ژله ای و شیشه ای صنعتی: بر روی تمامی محصولات تولیدی صنعتی مانند روغن موتور و…

لیبل ژله ای و شیشه ای تبلیغاتی:چاپ برچسب تبلیغاتی برای نمایش و تبلیغات مثل طلا و جواهرات و…

اصلی ترین کاربرد لیبل ژله ای برا معرفی شرکت ها بر روی محصولاتشان چسبانده می شود ودر تولید لیبل ژله ای در اندازه و طرح یا جنس وشکل ظاهری هیچ محدودیتی وجود ندارد.

در تعریف کلی لیبل ژله ای میتوان گفت لیبل هایی می باشند که بصورت تمام رنگ چاپ می شود و تا اینجا تفاوت چندانی با لیبل کاغذی نمی باشد یک لایه ژله ای به ضخامت حدودآ 3 میلی متر روی آن کشیده می شود که طرح چاپی را بسیار زیبا می کند لیبل ژله ای در شکل های مربع، بیضی ،دایره،مستطیل و یا قالب های مختلف سفارشی ساخته می شود.

لیبل ژله ای و یا همان شیشه ای در بخش خودرو نیز مصرف دارد و اکثرآ روی شیشه خودرو استفاده می شود.و یا میتوان به مصرف لیبل ژله ای در بخش کارت ضمانت محصولات الکتریکی نیز نام برد.